Ga direct naar de content
Gemeente Heemstede

Medewerker Frontoffice Publiekszaken

Solliciteer uiterlijk donderdag 7 november
Heemstede 15 uur 2.700 - 3.831

Wil jij het visitekaartje zijn van onze gemeente? En vind jij het leuk om in contact te staan met onze inwoners? Dan is dit dé baan voor jou!

Wat ga je doen?

Als Medewerker Frontoffice Publiekszaken ben je zelfstandig werkzaam aan de balie. Onze inwoners en ondernemers komen bij jou terecht voor het aanvragen van onder andere reisdocumenten, rijbewijzen en uittreksels . Daarnaast beantwoord je telefonisch en online vragen over diensten en producten van onze gemeente en andere overheden. Je zorgt daarbij voor de juiste afhandeling van sociale media. Verder lever je een bijdrage aan het tijdig en juist verwerken van andere werkzaamheden zoals bijvoorbeeld verhuizingen, geboorteaangiftes en aanvragen parkeervergunning. Kortom, een diverse functie binnen team Publiekszaken!

Hoe ziet het team Publiekszaken er uit?

Publiekszaken is een collegiaal team (17 collega’s) die veel met elkaar samenwerkt. Ontwikkeling en verandering staat binnen het team centraal. Zo proberen we onze dienstverlening steeds slimmer en beter te maken. Een opleiding binnen burgerzaken is voor deze vacature geen vereiste, want het team volgt een opleidingstraject. Collega’s van andere teams ontmoet je onder andere tijdens de lunch en het maandelijkse koffiemoment waarbij de gemeentesecretaris alle medewerkers bijpraat. Daarnaast kun je lid worden van de actieve personeelsvereniging voor leuke uitjes. En ben jij jonger dan 35 jaar? Dan kan je ook deelnemen aan de activiteiten die de Jonge Ambtenaren organiseren. Zo voel je je snel thuis bij Heemstede!

 Wat vragen wij?

  • Je beschikt over MBO werk- en denkniveau;
  • Je beschikt over relevante werkervaring binnen een dienstverlenende omgeving;
  • Je bent servicegericht en kan goed omgaan met complexere situaties (bijv. AVG);
  • Je hebt affiniteit met het werken in een digitale omgeving;
  • Je bent flexibel inzetbaar en bereid om in te vallen voor collega’s.

Het beschikken over een juridische achtergrond is een pré.

Wat bieden wij?

  • Een functie voor 15 uur per week (mogelijk kan dat volgend jaar worden uitgebreid);
  • Een salaris van maximaal € 3.831,- (functieschaal 7) bruto per maand o.b.v. 36 uur per week, afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • Het salaris wordt aangevuld met een Individueel Keuze Budget van 17%. Zo kies je elke maand welk deel je van dit budget, dat onder andere bestaat uit jouw vakantiegeld en eindejaarsuitkering, laat uitbetalen.
  • Andere extra’s, zoals een vitaliteitsbudget van € 185,- bruto per jaar, een tegemoetkoming in de ziektekosten van € 168,- bruto per jaar en korting op je maandelijkse premie;
  • Ruimte voor ontwikkeling met uitstekende studiefaciliteiten;
  • Betaald ouderschapsverlof (13 weken) naast het wettelijk betaald ouderschapsverlof.

Meer weten?

Neem dan contact op met Malou van Tongeren-Vink (Teamleider Publiekszaken) via 14023.

Wil je reageren?

Wat leuk! Solliciteren kan tot en met 7 november t.a.v. Malou van Tongeren-Vink. We kijken uit naar je reactie!

Locatie: Heemstede

Door te solliciteren verstrekt u persoonsgegevens aan ons. Wij zullen zorgvuldig met uw persoonsgegevens omgaan. Wilt u hierover meer weten? Onze privacyverklaring is te vinden via https://www.werkenbijheemstede.nl/privacyverklaring/.

Delen:

Interesse?

Meer informatie over deze vacature?

Neem contact op met Malou van Tongeren-Vink van Gemeente Heemstede